Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro Cukrárnu Piccolo

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na okruh problémů, které se týkají marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Teoretická část je věnována marketingu a marketingovému výzkumu. V další části je analyzován současný stav Cukrárny Piccolo. Bakalářská práce se rovněž zabývá provedením a vyhodnocením marketingového výzkumu. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Bachelor´s thesis is focused on the range of problems relating to marketing research of customer satisfaction. Theoretical part is dedicated ensuring termination and methods of marketing and marketing research of customer satisfaction. In the next part of the is analyze current status of Cukrárna Piccolo. Bachelor´s thesis also deals with realization and evaluation of marketing research of custumer satisfaction for Cukrárna Piccolo. Thesis contains suggestions for the increase customer satisfaction.
Description
Citation
SEDLÁKOVÁ, J. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro Cukrárnu Piccolo [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-26
Defence
Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Pernica: Proč bude mít podnik v budoucnu problémy s dodavateli? - odpovězeno Ing. Ptáček: Jak jste odhadla výnosy, které přinesou vaše návrhy? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO