• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vliv podvozku na energetické a výkonnostní parametry traktorů

The influence of the chassis to the power and performance characteristics of tractors

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (7.711Mb)
review_72661.html (7.782Kb)
Author
Rašovská, Hana
Advisor
Bauer, František
Referee
Slimařík, Dušan
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá určením vlivu konstrukce podvozku traktoru na jeho užitné vlastnosti. K hodnocení byly použity traktory John Deere řady 8 s kolovým a pásovým podvozkem, vybavené shodným motorem i převodovkou, s nimiž byly realizovány laboratorní a terénní zkoušky. Cílem laboratorních zkoušek bylo vyloučení rozdílu ve výkonech motoru obou traktorů, cílem terénních zkoušek bylo zhodnocení tahových vlastností traktorů s různým typem podvozku. Sledovaným ukazatelem byla především tahová síla, dále tahový výkon, prokluz a spotřeba paliva. Na základě tabulkového a grafického zpracování naměřených hodnot byly vyhodnoceny výsledky.
 
This master thesis deals with the influence of the type of tractor chassis on its utility properties. For the rating were used tractors John Deere 8 – series with wheel and track chassis, equipped with the same engine and gearbox, which were carried out for laboratory and field tests. The aim of laboratory tests was the exclusion of the difference in engine power of both tractors and the aim of field tests was to evaluate the drawbar properties of tractors with a different type of chassis. The reference parameter was especially drawbar pull, further drawbar power, slip and fuel consumption. Based on the tabular and graphical elaboration of the measured values were evaluated results.
 
Keywords
podvozek, prokluz, tahová charakteristika, tahová síla, tahový výkon, chassis, slip, drawbar characteristic, drawbar pull, drawbar power
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Automobilní a dopravní inženýrství
Composition of Committee
prof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Radim Dundálek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-17
Process of defence
V úvodní části studentka seznámila komisi s důležitými částmi své práce a následně zodpověděla otázky oponenta. Otázky k diplomové práci: Jakým způsobem byla hodnocena tahová síla? Porovnání životnosti pásu a pneumatik. V čem spočívá rozdíl hmotností mezi pásovým a kolovým traktorem? Jaký rozdíl je mezi hodnocenými traktory s ohledem na převodová ústrojí?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/33434
Source
RAŠOVSKÁ, H. Vliv podvozku na energetické a výkonnostní parametry traktorů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.
Collections
  • 2014 [475]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV