• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2014
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.049Mb)
review_69933.html (7.041Kb)
Author
Justová, Andrea
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Řezáčová, Markéta
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti a loajality členů vybraného fitness klubu ZONE4YOU, s. r. o. Analýza je provedena prostřednictvím dotazníku, který zahrnuje i metriku Net Promoter Score (NPS) jako nástroj dotazování. Výsledkem práce je zjištění reálné spokojenosti a věrnosti členů. Dále pak obsahuje návrhy, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků a ochotě fitness klub doporučovat ostatním.
 
This thesis focuses on the analysis of members satisfaction and loyalty of the selected fitness club ZONE4YOU, ltd. Analysis is carried out through a questionnaire, which includes a metric Net Promoter Score (NPS) as a tool for querying. The thesis finding is real satisfaction and loyalty of members. It also includes proposals that can increase the current level of customer satisfaction and willingness to recommend the fitness club to the others.
 
Keywords
spokojenost, loajalita, metrika NPS, zákazníci, dotazník, satisfaction, loyality, NPS metric, customers, questionnaire
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Miroslav Loup, MBA (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)
Date of defence
2014-06-26
Process of defence
Otázky: Doc. Chalupský: Jaký jste zvolila přístup k vyhodnocení dotazníků, k loajalitě? - zodpovězeno Ing. Loup: Jaká byla skladba dotazovaných? Struktura, věkové rozložení, atd. - zodpovězeno Ing. Loup: Kolika % zvýhodňujete balíček tréninků? - zodpovězeno Ing. Sághy Estélyi: Jak vypadá vývoj návštěvnosti za poslední roky? - zodpovězeno Ing. Sághy Estélyi: Jaké jsou celkové náklady vašich nákladů? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/33457
Source
JUSTOVÁ, A. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Collections
  • 2014 [494]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV