Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti, se sídlem v Brně, která se zabývá zpracováním účetnictví a daňovým poradenstvím. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
This bachelor‘s thesis is focused on customer satisfaction survey for the selected company, based in Brno, which deals with accounting and tax consulting. The result of this work is output in the form of suggestions and recommendations that will lead to an increase in the existing level of customer satisfaction.
Description
Citation
PEROUTKOVÁ, L. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Miroslav Loup, MBA (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-26
Defence
Otázky: Doc. Chalupský: Jakto, že sběr dat předchází tvorbě dotazníků? - zodpovězeno Ing. Loup: Ptala jste se i zákazníků? Jak je to se zákazníkem a vnímáním účetních pojmů? - zodpovězeno Ing. Kučerová: Kolik % zákazníků tvoří počet respondentů? - zodpovězeno Ing. Kučerová: Jak definujete kvalitu poskytovaných služeb? - částečně zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO