Show simple item record

Customer Satisfaction - Analysis and Recommendations for its Improvement

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírcs
dc.contributor.authorPeroutková, Leonacs
dc.date.accessioned2019-05-17T11:30:56Z
dc.date.available2019-05-17T11:30:56Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationPEROUTKOVÁ, L. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other69157cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/33460
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti, se sídlem v Brně, která se zabývá zpracováním účetnictví a daňovým poradenstvím. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor‘s thesis is focused on customer satisfaction survey for the selected company, based in Brno, which deals with accounting and tax consulting. The result of this work is output in the form of suggestions and recommendations that will lead to an increase in the existing level of customer satisfaction.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectprůzkum spokojenostics
dc.subjectdotazník.cs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectsatisfaction surveyen
dc.subjectquestionnaire.en
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovněcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction - Analysis and Recommendations for its Improvementen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-26cs
dcterms.modified2014-06-30-08:11:09cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid69157en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 07:01:56en
sync.item.modts2020.04.01 03:18:01en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeMaštera, Františekcs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Miroslav Loup, MBA (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky: Doc. Chalupský: Jakto, že sběr dat předchází tvorbě dotazníků? - zodpovězeno Ing. Loup: Ptala jste se i zákazníků? Jak je to se zákazníkem a vnímáním účetních pojmů? - zodpovězeno Ing. Kučerová: Kolik % zákazníků tvoří počet respondentů? - zodpovězeno Ing. Kučerová: Jak definujete kvalitu poskytovaných služeb? - částečně zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record