Marketingový mix společnosti Vinařství Fuzgrunty

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti Vinařství Fuzgrunty. K zjištění stavu společnosti využívá analýzu marketingového mixu, a vnějších i vnitřních analýz společnosti. V návrhové části se poté práce zabývá konkrétními návrhy na zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení chodu společnosti a navýšení prodejnosti.
The thesis deals with an analysis of the current condition of the company Winery Fuzgrunty. In order to determine the status of the company, the thesis uses the marketing mix analyses and internal and external analyses of the company. The design part of the thesis deals with specific proposals to increase competitiveness and sales and to improve the running of the company.
Description
Citation
VALLUCH, F. Marketingový mix společnosti Vinařství Fuzgrunty [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Zdeněk Sadovský, CSc. (předseda) doc. Ing. Jitka Kloudová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) JUDr. Dalibor Vaigert (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-23
Defence
otázka oponenta práce - zodpovězeno doc. Sadovský: Co z uvedených návrhů zvýší prodej firmě? - zodpovězeno doc. Sadovský: Jak vznikl název vinařství? - zodpovězeno Ing. Křížová: Jak student došel ke zvýšení produkce na 20 000 litrů? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO