Analýza byznys slovníku a návrh řešení v Home Credit International
Analysis of Business Dictionary and Solution Proposal in Home Credit International

Autor
Vedoucí práce
Kříž, JiříOponent
Muselík, PetrKlasifikace
EAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem práce je zhodnotit aktuální řešení Business slovníku ve firmě Home Credit International a.s., rozhodnout o možnostech jeho vylepšení a porovnat jej s externím softwarem firmy Semanta s.r.o. Tato práce bude také sloužit jako podklad ke konečnému rozhodnutí, zda se HCI vyplatí nákup hotového produktu, nebo bude lepší, si aplikaci vyvinout sama. The main aim of this bachelor thesis is to evaluate the current solution of Business Dictionary in Home Credit International Corporation and to decide its possible improvements and compare it with product of external software company Semanta Ltd. This work will also serve as the basis for a final decision of HCI whether it is worth buying an external product or to develop the app itself.
Klíčová slova
Business slovník, metadata, bussines intelligence, BI, Confluence, Semanta, Business Dictionary, Business dictionary, metadata, business intelligence, BI, Confluence, Semanta, Business DictionaryJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Manažerská informatikaSložení komise
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jiří Šremr, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2014-06-26Průběh obhajoby
vedoucí Dr. Kříž - Které kritéria jste použil pro výběr? - odpovězeno oponent Ing. Muselík - Je aplikace životaschopná? - odpovězeno Dr. Neuwirth - Vyčíslil jste náklady? - odpovězeno Dr. Neuwirth - Jak jste posuzoval stávající řešení? - odpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/34009Zdrojový dokument
KUNDRAČÍK, R. Analýza byznys slovníku a návrh řešení v Home Credit International [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Kolekce
- 2014 [494]