Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov. Cieľom práce je zistiť spokojnosť zákazníkov v bagetérii Bagetka na Račku a na základe zistených údajov navrhnúť opatrenia na zvýšenie jej úrovne.
This bachelor´s thesis concerns the analysis of costumer satisfaction. The aim is to identify costumer satisfaction in baguette bistro Bagetka na Račku and then suggest steps to increase its level.
Description
Citation
VOKOUNOVÁ, T. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Účetnictví a daně
Comittee
doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D. (předseda) Ing. Pavla Vejmolová (místopředseda) JUDr. Petra Rusňáková, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Zemánková, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Klíma (člen)
Date of acceptance
2014-06-23
Defence
Oponent - 1. Ak by ste v budúcnosti mali realizovať takýto prieskum, čo by ste na základe svojich skúseností spravili ináč, resp. zmenili? Oponent - 2. V súčasnosti sa dostáva do popredia zdravotný štýl. Aké riziko alebo príležitosť to môže pre begetériu predstavovať? doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D. - Jak byl volen vzorek respondentů-zodpovězena
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO