Informační strategie firmy
Corporate Information Strategy
Author
Advisor
Koch, MilošReferee
Souček, TomáśGrade
BAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/341Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/341
http://hdl.handle.net/11012/341
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá navržením informační strategie společnosti. Na základě analýzy současného stavu společnosti a jeho okolí byla navržena informační strategie dalšího rozvoje s využitím nejnovějších trendů v rámci IT. Jedná se o komplexní řešení, které by mělo pomoci ke zvýšení obratů společnosti, upevnění dobrého jména podniku a posílení pozice na trhu. Master´s thesis is focused on a presentation of entrepreneurial intention of corporate information strategy. The corporate information strategy is based on the analysis of current situation of the company and its environment which uses modern trends in IT business. It is about a complex solution which should help to the growth of turnover, strengthen of mark of company and stabilize the market position.
Keywords
globální strategie, informační strategie, cloud computing, outsourcing, green IT, ERP strategie, CRM strategie, HOS8, rozvoj podniku, global strategy, information strategy, cloud computing, outsourcing, green IT, ERP strategy, CRM strategy, HOS8, business developmentLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen) Ing. Michal Polák, Dr. (člen)Date of defence
2011-06-13Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/341Source
HRABČAK, M. Informační strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [392]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh strategie rozvoje SBU
Šebesta, PetrBývalý americký prezident prohlásil: “Plány jsou nic, plánování je všechno”. V tomto duchu lze říci, že dobře fungující systém strategického řízení je svým způsobem důležitější než samotné dokumenty, které produkuje. V ... -
Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy
Adamec, JaroslavPráce se zabývá teoretickými východisky pro seznámení se s produktem, firmou, konkurencí a strategiemi. Srovnává hmotné a nehmotné produkty a zkoumá vlastnosti informačního zboží. Zabývá se zákonitostmi strategického řízení ... -
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, PetrTato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie ...