Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Půjčovny lodí Dyje Znojmo. V teoretické části je rozebrána problematika zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků a realizace a přínosy.
This thesis deals with analysis of customer satisfaction Půjčovna lodí Dyje Znojmo. The theoretic part is processed and analyzed the result obtained from the questionnaire, proposals to raise the level of customer satisfaction and implementation and benefits.
Description
Citation
LAZÁRKOVÁ, M. Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (předseda) Ing. Miroslav Loup, MBA (místopředseda) prof. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-25
Defence
Otázky oponenta: zodpovězeno Další otázky: Prof. Dohnal: Kolik otázek jste měla v dotazníku? - zodpovězeno Ing. Breinek: Jaké jsou náklady návrhů? A kde na to vezmete peníze? - částečně zodpovězeno Ing. Breinek: Zvýšila jste spokojenost zákazníků? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO