Návrh marketingové strategie podniku
The Proposal of Company Marketing Strategy
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Kreps, JakubGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/34304Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/34304
http://hdl.handle.net/11012/34304
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic. The key goal of my bachelor’s diploma thesis is to suggest a marketing plan of the eshop Brašničky.cz owned by the company OPTIMAL TWIN s.r.o. In the first part the thesis is focused on the theory of the marketing and online marketing. The second part is dedicated to the processes in the company, analysis of the marketing activities of the e-shop during the year 2013 and insights into the website traffic. The third part is focused on the suggested changes and improvements of the marketing strategy for 2014 with the return of investments taken into the account.
Keywords
Marketing, SEO optimalizace, online marketing, Remarketing, marketing na sociálních sítích, PPC, PPT, bannerová reklama., Marketing, SEO optimization, online marketing, Remarketing, social media marketing, PPC, PPT, Banner advertising.Language
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika a procesní managementComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-19Process of defence
Otázky oponenta práce - zodpovězeno doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. Otázka: Jak jste vypočetl "míru přečtenosti" e-mailů od zákazníků? - zodpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA Otázky: Objasněte, kde se nachází kapitola "návrh marketingové strategie" podniku vzhledem k názvu práce? - částečně zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/34304Source
PELÁN, R. Návrh marketingové strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [494]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...