Show simple item record

The Proposal of Company Marketing Strategy

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorPelán, Radimcs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:19:20Z
dc.date.available2018-10-21T17:19:20Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationPELÁN, R. Návrh marketingové strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.cs
dc.identifier.other71400cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/34304
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic.cs
dc.description.abstractThe key goal of my bachelor’s diploma thesis is to suggest a marketing plan of the eshop Brašničky.cz owned by the company OPTIMAL TWIN s.r.o. In the first part the thesis is focused on the theory of the marketing and online marketing. The second part is dedicated to the processes in the company, analysis of the marketing activities of the e-shop during the year 2013 and insights into the website traffic. The third part is focused on the suggested changes and improvements of the marketing strategy for 2014 with the return of investments taken into the account.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectSEO optimalizacecs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectRemarketingcs
dc.subjectmarketing na sociálních sítíchcs
dc.subjectPPCcs
dc.subjectPPTcs
dc.subjectbannerová reklama.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectSEO optimizationen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectRemarketingen
dc.subjectsocial media marketingen
dc.subjectPPCen
dc.subjectPPTen
dc.subjectBanner advertising.en
dc.titleNávrh marketingové strategie podnikucs
dc.title.alternativeThe Proposal of Company Marketing Strategyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-19cs
dcterms.modified2014-06-27-09:52:18cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid71400en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 13:08:42en
sync.item.modts2020.03.30 12:46:09en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKreps, Jakubcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta práce - zodpovězeno doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. Otázka: Jak jste vypočetl "míru přečtenosti" e-mailů od zákazníků? - zodpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA Otázky: Objasněte, kde se nachází kapitola "návrh marketingové strategie" podniku vzhledem k názvu práce? - částečně zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record