Návrh marketingové strategie firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Židlíková, E. Marketingová strategie firmy. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické, 2014. Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu brněnské cestovní kanceláře Victoria. Hlavním cílem je vytvoření marketingové strategie firmy na základě marketingového výzkumu a analýz, které zjišťují preference a zájmy spotřebitelů v cestovním ruchu. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V praktické části uvádím poznatky, týkající se samotné práce.
Židlíková, E. Corporate Marketing Strategy. Diploma Thesis. Brno: Brno University of Technology, 2014. The thesis focuses on a marketing analysis of the Victoria company, a travel agency located in Brno. Its principal objective is to create a corporate marketing strategy based on a marketing research and analyses that determine preferences and interests of consumers in the area of tourism. The thesis is subdivided into two sections – theoretical and practical. The theoretical section comprises chapters describing various theoretical bases of marketing as well as the manner of drafting a marketing plan. The practical section presents practical findings related to the thesis.
Description
Citation
ŽIDLÍKOVÁ, E. Návrh marketingové strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Marie Jakubcová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-17
Defence
Otázky vedoucího práce – odpovězeno Otázky oponenta – odpovězeno Ing. Jakubcová: Co je obsaženo v kalkulovaných nákladech na zřízení nové pobočky cestovní kanceláře? - odpovězeno Doc. Putnová: Získává cestovní kancelář zpětnou vazbu od svých klientů po jejich návratu z dovolené? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO