Strategie rozvoje pro reálnou společnost
Strategy of Development For Real Company
Author
Advisor
Koráb, VojtěchReferee
Myšková,, RenátaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zaměřena na sestavení a strukturu hierarchie strategií společnosti Sporten, a.s. s ohledem na její rozvoj. Cílem je vytvořit komplexní soubor rozvojových strategií, který je podložený firemními hodnotami, a propojit misi, vizi, strategie a celkové směřování společnosti v jeden funkční a životaschopný systém. This master´s thesis is focused on the design and structure of the strategy hierarchy of company Sporten, a.s. with regards to its development. The objective is to create a comprehensive set of development strategies, which is underpinned by company´s values, and connect the mission, vision, strategies and overall direction of the company in one functional and viable system.
Keywords
strategie, analýza, rozvoj, strategická obchodní jednotka, trh, riziko, strategy, analysis, development, strategic business unit, market, riskLanguage
angličtina (English)Study brunch
European Business and FinanceComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-09-18Process of defence
Opponent's question - answered Ing. Chlebovský: Are there any additional technologies, which they'll use for the production enlargement? - answered Ing. Chlebovský: Is this new product similar to the products, which they create right now? - answeredResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/35824Source
SVOBODOVÁ, P. Strategie rozvoje pro reálnou společnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.Collections
- 2014 [433]