Marketingová strategie firmy BIOlight pro český trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Táto diplomová práca je zameraná na vytvorenie marketingovej stratégie pre firmu BIOlight, ktorá sa zaoberá predajom biolámp. Firma plánuje vstup na Český trh a potrebuje vyhovujúcu marketingovú stratégiu. Moja diplomová práca ponúka takúto stratégiu, ktorá bola vytvorená na základe analýzy podobností Slovenského a Českého trhu.
This master´s thesis is focused on developing a marketing strategy for BIOlight company, which resells light therapy devices. The company is planning to penetrate the Czech market and needs a sufficient marketing strategy. This thesis offers such a strategy, which was made according to the analysis of Slovak-Czech market similarities.
Description
Citation
PAGÁČ, M. Marketingová strategie firmy BIOlight pro český trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
en
Study field
European Business and Finance
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-09-18
Defence
Supervisor's question - answered Oponnent's question - answered
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO