• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Implementace strategie ve společnosti Komerční pojišťovna, a.s.

Implementation of Strategy in Komerční Pojišťovna, a.s.

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.512Mb)
review_40540.html (6.903Kb)
Author
Horká, Barbora
Advisor
Zich, Robert
Referee
Homoláč, Radek
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/3640
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/3640
http://hdl.handle.net/11012/3640
Metadata
Show full item record
Abstract
Text seznamuje čtenáře s implementací strategie ve firmě. První kapitola (teoretická část) se věnuje obecným poznatkům z oblasti implementace strategie a metodám používaným k její aplikaci v praxi. Tato část by měla sloužit jako teoretický podklad pro část praktickou. Druhá část (analýza) se zaměřuje na činnost společnosti Komerční pojišťovna, a.s.. Popisuje historii společnosti, její činnost, organizační strukturu. Především však charakterizuje způsoby vrcholového vedení, kterými se snaží implementovat strategii do všech úrovní řízení. Součástí analytické části je dotazníkové šetření, které vystihuje úspěšnost této implementace z pohledu zaměstnanců. Třetí část pak uvádí návrhy a doporučení k zefektivnění těchto procesů.
 
This material informs readers about implementation of strategy in company. The chapter number 1 (theoretical part) deals with the general principals of implementation of strategy and methods which are used for practise. This part should be instrumental as a theoretical base for the practical part. The sekond part (analysis) is focusing on running of comapany Komerční pojišťovna, a.s.. It describes history of company, its activities, organization structure. First of all it characterizes the methods, which are used by top management for implementation of strategy to all stages of management. Part of analysis is called questionnaire examination and it identifies fruitfulness of this implementation from employees view. The third part prezents proposals and recommendations for more efficient processes.
 
Keywords
strategie, implementace strategie, organizační struktura, vedení, Komerční pojišťovna, a.s., manažer, dotazník, podnikatelská strategie, výhoda, motivace zaměstnanců, strategy, implementation of strategy, organization structure, leadership, Komerční pojišťovna, a.s., manager, questionnaire, business strategy, benefit, employee motivation
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2011-06-16
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3640
Source
HORKÁ, B. Implementace strategie ve společnosti Komerční pojišťovna, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Collections
  • 2011 [392]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh strategie rozvoje SBU 

    Šebesta, Petr
    Bývalý americký prezident prohlásil: “Plány jsou nic, plánování je všechno”. V tomto duchu lze říci, že dobře fungující systém strategického řízení je svým způsobem důležitější než samotné dokumenty, které produkuje. V ...
  • Informační strategie firmy 

    Hrabčak, Miroslav
    Diplomová práce se zabývá navržením informační strategie společnosti. Na základě analýzy současného stavu společnosti a jeho okolí byla navržena informační strategie dalšího rozvoje s využitím nejnovějších trendů v rámci ...
  • Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy 

    Adamec, Jaroslav
    Práce se zabývá teoretickými východisky pro seznámení se s produktem, firmou, konkurencí a strategiemi. Srovnává hmotné a nehmotné produkty a zkoumá vlastnosti informačního zboží. Zabývá se zákonitostmi strategického řízení ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV