Analýza vybraných ukazatelů e-shopu firmy Ecoprint s.r.o.
Ecoprint s.r.o. – an Analysis of Selected E-shop Indicators
Author
Advisor
Kropáč, JiříReferee
Novotná, VeronikaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou elektronického obchodu firmy Ecoprint s.r.o. První část práce obsahuje teorii o časových řadách, testech statistických hypotéz a regresní analýze. Druhá část se pak zabývá analýzou reálných dat, rozborem výsledků a stanovením prognóz budoucího vývoje. This bachelor thesis disserts on analysis of e-commerce Company Ecoprint s.r.o.. The first part includes theoretic about time series, testing statistical hypothesis and regression analysis. The second part deals with the analysis of real data, analysing results and providing forecasts of future developments.
Keywords
Časové řady, sezónní složka, trend, regresní přímka, regresní analýza, prognóza, testy statických hypotéz, první diference, koeficient růstu, e-shop, Time series, Season component, Trend, Regression lines, Regression analysis, Prognosis, Hypothesis testing static, First difference, Growth coefficient, E-commerceLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Manažerská informatikaComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Štefan Štepník (člen)Date of defence
2011-06-24Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3661Source
NEČASOVÁ, S. Analýza vybraných ukazatelů e-shopu firmy Ecoprint s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [328]