• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix hotelu

Communication Mix of the Hotel

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.150Mb)
review_77154.html (5.412Kb)
Author
Řezníčková, Monika
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Kurowská, Monika
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu konkrétního hotelu. V teoretické části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu, marketing cestovního ruchu a riziko. V analytické části je popsána aktuální situace v konkrétním hotelu, současný komunikační a marketingový mix, dále je zde obsažena analýza oborového a obecného okolí, marketingový výzkum, SWOT analýza a analýza rizik. V poslední části se pokusím navrhnout nový komunikační mix vedoucí ke zlepšení situace v hotelu a návrhy na analýzu rizik.
 
Master thesis deals with improving communication mix of the hotel. Theoretical part describes marketing, environment analysis, marketing mix, communication mix, tourism marketing and risk. Analytical part describes the current situation in the hotel, current communication and marketing mix, including analysis of occupational and general environment, marketing research, SWOT analysis and risk analysis. In the last part I will try to propose a new communication mix to improve the situation in the hotel and suggestions resulting from risk analysis.
 
Keywords
Marketing, marketing cestovního ruchu, marketingový mix, komunikace, komunikační mix, strategie, produkt v cestovním ruchu, cena, reklama, riziko, Marketing, tourism marketing, communication, communication mix, strategy, product in tourism, price, promotion, risk
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc., MBA (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)
Date of defence
2015-02-05
Process of defence
OTÁZKY VEDOUCÍHO: nebyly položeny. OTÁZKY OPONENTA: odpovězeno. 1) Doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc.: Z čeho budou návrhy financovány? Prováděla jste před odhadem rozpočtu analýzu stávajícího rozpočtu? Navrhujete nějaká opatření v souvislosti s cenami pokojů, které v diplomové analyzujete? Odpovězeno. 2) Ing. et Ing. Miloš Škrdlík, MSc., MBA: připomínka k absenci ekonomických kalkulací. Jaká je odhadovaná návratnost investice? Proč není uvažovaná investice komplexnější? Odpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/36828
Source
ŘEZNÍČKOVÁ, M. Komunikační mix hotelu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Collections
  • 2015 [406]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV