Marketingový plán značky Horsefeathers

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce je návrh marketingového plánu značky Horsefeathers. Teoretická část se zabývá jednotlivými kroky týkajícími se marketingového plánování, tyto poznatky vycházejí z odborné literatury. V praktické části práce zkoumá aktuální situaci ve firmě a zpracovává analýzy. Na závěr předkládá návrh na vylepšení marketingového plánu firmy na základě získaných teoretických poznatků.
The aim of the thesis is proposal of marketing plan of Horsefeathers trademark. The theoretical part deals with individual steps of marketing planning, this knowledge are based on specialized literature. In the practical part of thesis is described current situation in company and process analysis. At the end thesis presents proposal for improvements marketing plan based on gained theoretical knowledge.
Description
Citation
ŠMÍD, M. Marketingový plán značky Horsefeathers [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Jiří Baťka (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2015-02-03
Defence
Vedoucí - odpověděl Oponent - odpověděl Ing. Baťka - návratnost - částečně odpověděl; zařazení útvaru marketingu - odpověděl; co zahrnuje marže - částečně odpovězeno Prof. Jurova - jak jste meřil neefektivni logistiku - odpověděl
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO