Návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Cílem diplomové práce byl variantní návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně. Mostní nosník je navržen jako spojitý s teoretickými rozpětími 65 m + 106 m + 65 m. Byl uvážen vliv stálého zatížení, klimatického (nerovnoměrná a rovnoměrná změna teploty, vítr), smršťování, sedání a dopravního zatížení dle příslušných Eurokódů. Součástí je technická zpráva, statický výpočet, výkresová dokumentace a výkaz materiálu a nátěrových ploch. Výpočtový model byl vytvořen v programu SCIA Engineer.
The aim of diploma thesis was to design alternative of composite road bridge in Trenčín. The bridge beam is designed as continuous with theoretical span of 65 m + 106 m + 65 m. Permanent load, climatic load (uniform and nonuniform temperature variation, windload), shrinkage, differential settlement and traffic load were taken into consideration according to Eurocodes. Technical report, static report, drawings, bill of quantities are included. Computational model for evaluation of internal forces was carried out in SCIA Engineer software.
Description
Citation
DOLEŽAL, T. Návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Konstrukce a dopravní stavby
Comittee
Date of acceptance
2015-02-04
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO