• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2015
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta stavební
  • 2015
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

 Komercializace bytových domů

Commercialization of residential buildings

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
Posudek-Oponent prace-24555.pdf (865.8Kb)
Posudek-Vedouci prace-23988.pdf (660.9Kb)
appendix-1.zip (16.50Mb)
final-thesis.pdf (1.732Mb)
review_86385.html (1.410Kb)
Autor
Karásek, Jiří
Vedoucí práce
Hanák, Tomáš
Oponent
Vaňková, Lucie
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou komercializace bytových domů. Teoretická část představuje problematiku hospodářských cyklů ve spojení s ekonomickou krizí. Součástí teoretické práce je také developerská oblast a s tím spojené financování a marketing developerských projektů, což je aplikováno také následně v praktické části na konkrétním developerském rezidenčním projektu. Mimo již zmíněnou aplikaci teoretických znalostí z první části práce je také vyhodnoceno dotazníkové šetření mezi developery, které je podkladem pro analýzu možnosti efektivní komercializace rezidenčních developerských projektů v postkrizovém období v různých stádiích hospodářského cyklu.
 
This thesis deals with the issue of commercialization of residential buildings. The theoretical part introduces the idea of the business cycle and its relation to economic crises. The theoretical part of this thesis also deals with the area of development and related financing and marketing development projects, which is applied subsequently to the practical part for the particular developer's residential project. In addition to the application of this theoretical knowledge is the analysis of a questionnaire survey among residential developers, which is the basis for analyzing the possibility of effective commercialization of residential development projects in the post-crisis period at different stages of the business cycle.
 
Klíčová slova
Komercializace, marketing, projekt, developerský projekt, bytový dům, ekonomická krize, hospodářský cyklus, fáze projektu, Commercialization, marketing, project, development project, residential building, economic crisis, business cycles, phase of the project
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Management stavebnictví
Složení komise
Termín obhajoby
2015-02-03
Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/37619
Zdrojový dokument
KARÁSEK, J.  Komercializace bytových domů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2015.
Kolekce
  • 2015 [636]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV