Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně ve společnosti Česká pojišťovna a.s

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce pojednává o problematice analýzy měření spokojenosti zákazníků ve společnosti Česká pojišťovna a.s.. Vlastní návrh řešení systému měření spokojenosti a úprava opatření vychází z analýzy současného stavu a teoretických poznatků a povede ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti.
This thesis deals with the problem of analysis of customer satisfaction measurement in company Česká pojišťovna a.s.. Custom design of the system of customer satisfaction measurement and adjustment of those measures is based on analysis of the current state and theoretical knowledge and will ensure increase of customer satisfaction.
Description
Citation
POKORNÁ, K. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně ve společnosti Česká pojišťovna a.s [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2015-06-11
Defence
otázky oponenta - odpovězeno Ing. Josef Veselý, CSc. - Jak konkrétně funguje komunikace s klientem - je zde přímé spojení na operátora? - odpovězeno doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. - Jak dlouho trvá vyškolení operátora? Jaká je fluktuace? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO