• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingového plánu společnosti

Proposal of The Company Marketing Plan

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.161Mb)
review_23362.html (3.636Kb)
Author
Dorazilová, Iva
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Janovská, Lenka
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Má diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu společnosti Aston com, s.r.o. která na trhu působí od roku 2004 ,a tudíž není mezi potencionálními zákazníky známa. Cílem je najít pro firmu Aston com, s. r. o., pomocí vhodných marketingových strategií, cestu k jejímu zviditelnění na trhu a proniknutí do povědomí zákazníků pomocí nabízených služeb. Nejprve uvedu teoretický základ marketingové strategie, dále se budu zabývat průzkumem trhu telekomunikačních technologií, následuje analýza aktuálního postavení Aston com , s.r.o. A poté se budu věnovat podrobnému návrhu pro zlepšení marketingové situace společnosti.
 
My bachelor’s thesis is concerned with a marketing method concept of the Aston com Company, Ltd., which is on the market since 2004. In present it is unknown for their customers. The company’s target is to discover the way leading to increase awareness of customers by offered services (through appropriate marketing strategies). At first I would like to mention a theoretical basis of marketing strategy, than I am going to deal with a communication technology market research and analysis of an actual position and finally I am going to specify a detailed proposal how to improve a marketing position of the company.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, situační analýza, marketingový plán, reklama a propagace., marketing, marketing mix, situation analysis, marketing target, publicity and promotion.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) JUDr. Petr Kopřiva (člen) prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen)
Date of defence
2009-06-15
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/3981
Source
DORAZILOVÁ, I. Návrh marketingového plánu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Collections
  • 2009 [388]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV