Show simple item record

Competitive Strategy of Rexport Company

dc.contributor.advisorBartes, Františekcs
dc.contributor.authorHrabálek, Ondřejcs
dc.date.accessioned2019-03-30T01:23:06Z
dc.date.available2019-03-30T01:23:06Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationHRABÁLEK, O. Konkurenční strategie firmy Rexport, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.cs
dc.identifier.other72595cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/39869
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí na trhu deskových her, na kterém se zvolená firma pohybuje přes sedm let. Dále jsou zhodnoceny stávající procesy a podmínky ve kterých se firma nachází v rámci svých aktivit, mezi které patří internetový prodej, kamenná prodejna a velkoobchod. Firma procházela v průběhu let vývojem, aby udržela krok s konkurencí a nezaostávala za ní. Konkurence bude rozdělena v rámci maloobchodu a velkoobchodu, protože se zde nalézají jiné subjekty a podmínky jsou zcela odlišné. Následně jsou předneseny plány podniku pro následující roky a forma jejich uskutečnění. Návrhy jsou zhodnoceny v rámci konkurenčního prostředí.cs
dc.description.abstractThis thesis analyzes competitive environment in the market segment of board and card games, where the analyzed company is doing business for more than six years already. First, the study defines and assesses current processes and conditions in each part of corporate activities, including in particular retails sales (both e-shopping and brick and mortar shop), publishing house and wholesale of imported products. Through the recent years, the company has undergone extensive and permanent adaption and transformation in order to retain its competitiveness. Competitors on are different regarding the wholesale and retails segment, given that these markets are separated from each other and business conditions vary significantly. Further, paper will provide actual development plans of company for upcoming years and the methods to reach the proposed goals. Finally, the development business plan and methods are to be evaluated, based on competitiveness criteria.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectDeskové hrycs
dc.subjectkaretní hrycs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectsoučasný stavcs
dc.subjectbudoucí vývojcs
dc.subjectřešenícs
dc.subjectBoard gamesen
dc.subjectcard gamesen
dc.subjectfuture developmenten
dc.subjectsolutionen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectcurrent conditionen
dc.titleKonkurenční strategie firmy Rexport, s.r.o.cs
dc.title.alternativeCompetitive Strategy of Rexport Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-09-15cs
dcterms.modified2015-09-29-09:56:31cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid72595en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 19:10:24en
sync.item.modts2020.03.31 15:44:15en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeMuller,, Davidcs
dc.description.markEcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky oponenta -odpovězeno otázky vedoucího - neodpovězeno Prof. Ing. Emil Svoboda, CSc.: "Jako chápete pojem stratégie?" - částečne odpovězeno Doc. Ing. Robert Zich, Ph. D.: "Jako jeste zišťoval počet produktů v diplomové práci?" - neodpovězeno Doc. Ing. Robert Zich, Ph. D.: "Co je dle Vás trh se společenskými hrami?" - částečne odpovězenocs
but.resultpráce nebyla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record