Návrh marketingového mixu společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno. Celá práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola definuje základní teoretické termíny v pojetí marketingu. Hlavním cílem druhé kapitoly je analyzovat samotný fotbalový klub na základě získaných teoretických poznatků a marketingového výzkumu. Nejdůležitější kapitolou práce je ta třetí, která popisuje návrhy změn a kroků ke zlepšení stávajícího marketingového mixu klubu. Poslední kapitola práce věnuje pozornost ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn.
The diploma thesis deals with marketing mix of football club FC Zbrojovka Brno. Thesis contains four main chapters. The first chapter gives a definitions of basic theoretical terms in general view of marketing. The main aim of the second chapter is to analyse football club itself on the basis of gained theory knowledge and market research. The most important chapter is the third, which describes suggestions of changes and steps to improve current marketing mix of the club. The last chapter pays attention to economic evaluation of suggested changes.
Description
Citation
KAŇA, V. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2015-06-16
Defence
otázka vedoucího Ing. Novák Ph.D.: Myslíte si že v současnosti je reálné, aby vstupenka byla zároveň i jako jízdenka MHD?/odpovězeno otázka oponenta Ing. Ostrý: Je podle vás vhodné zavedení speciálních cen pernamentek a vstupného pro ženy?/odpovězeno otázka oponenta Ing. Ostrý: Proč by měl být klub zaměřen převážně na děti?/odpovězeno doc. Myšková: Jakou ma zbrojovka právní formu?/odpovězeno Ing. Neuwirth Ph.D.: Měl by se klub zabývat větším bezpečností návštěvníků?/odpovězeno Ing. Neuwirth Ph.D.: Jaké by mělo být řešení dopravy v rámci zbrojovky?/odpovězeno Ing. Breinek Ph.D.: Jak velké by mělo být zvýšení návštěvnosti?/odpovězeno Ing. Breinek Ph.D.: Jaká byla metodika výzkumu? /odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO