• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O.

Proposal of Communication Plan in Servis GRIMALDI, SPOL. S R. O.

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.105Mb)
review_85420.html (6.444Kb)
Author
Lukáčová, Zuzana
Advisor
Novák, Petr
Referee
Grimová, Lenka
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení a rozšíření nástrojů komunikačního mixu společnosti, vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků společnosti Grimaldi spol. s r. o., jedná se o malou společnost, která se specializuje na výstavní expozice, interiéry, exteriéry, nábytek a grafické návrhy. Teoretická část, zaměřená na marketingové prostředí, komunikaci s veřejností, komunikační mix, je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu, marketingové komunikaci a vztahy podniku s veřejností. Analytická část je zaměřena na aktuální situaci společnosti, vyhodnotí jednotlivé komunikační prostředky podniku, dále zahrnuje marketingový výzkum komunikace. Výsledky realizovaného výzkumu v návrhové části vedou k vlastním návrhům řešení a doporučení na zlepšení v současného stavu společnosti.
 
This thesis is focused on suggesting improvements and developments of a mix of communication tools leading to increased number of new customers in the company called Grimaldi spol. s r. o. This is a small company which specializes in exhibitions, interiors, exteriors, furniture and graphic designs. The theoretical part deals with marketing environment, communication with public and mix of communication tools, and is based on available marketing-related literature, marketing communication, and relationships between the company and the public. The analytical part describes an actual situation in this company, evaluates individual communication tools, and also presents marketing research of communication. Results of the research conducted in the analytical part are then given in the third section of the thesis. These results are essential parts of the design for its own amendment proposals and recommendations, and improvements of the current situation in the company.
 
Keywords
Komunikační mix, vztahy s veřejností, marketingová komunikace, reklama., Communication mix, public relations, marketing communication, advertising.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen)
Date of defence
2015-06-23
Process of defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno Otázky oponenta - zodpovězeno doc. Lajtkepová: Jaká je výše vašeho finančního ohodnocení? - zodpovězeno Ing. Mucha: Vysvětlete slabou stránku "velký počet řetězců s podobnou nabídkou". - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/39921
Source
LUKÁČOVÁ, Z. Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Collections
  • 2015 [502]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV