• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
  • 2015
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
  • 2015
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Design of Generalized Powertrain Model

Design of Generalized Powertrain Model

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
appendix-1.zip (35.67Kb)
final-thesis.pdf (2.588Mb)
review_85335.html (3.882Kb)
Autor
Borkovec, Tomáš
Vedoucí práce
Škorpil, Vladislav
Oponent
Kenyeres, Martin
Klasifikace
A
Alternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/39959
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/39959
http://hdl.handle.net/11012/39959
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
V této práci je popsán obecný model paralélního hybridního automobilu. Celkový hnací systém je složen z menších sub-systémů popsaných pomocí kvazi-statického modelování. Pro dané cesty je vypočítána potřebná síla pro pohon vozidla po trase. Na základě znalosti požadované síly jsou testovány tři řídící systémy. První je založen na heuristických pravidlech. Druhý je založen na optimalizaci dané funkce jenž představuje výslednou spotřebu nebo množství vytvořenýh emisí. Třetí systém je založen na metodě ECMS.
 
In this work is proposed the generalized powertrain of the parallel hybrid car. The powertrain is composed from the sub-models of the power sources. Each sub-model is described by the quasi-static modeling. For given routes is computed the power demand. Based on the derived power demand, three energy management systems are tested. First system is based on heuristic rules. The second one use more sophisticated control algorithms - the optimization method. Main idea is based on minimum principle, when the control algorithm tries to minimize the cost function (fuel use, emission). The last one is based on the equivalent consumption minimization strategy.
 
Klíčová slova
Hybridní elektrické vozidlo, spalovací motor, elektrický motor, energetická optimalizace, kvazi-statické modelování, Hybrid electric vehicle, internal combusion engine, electric motor, energy optimalision, quasi-static modeling
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Telekomunikační a informační technika
Složení komise
prof. Ing. Milan Dado, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladislav Škorpil, CSc. (místopředseda) Dr. Ing. Jiří Přibil (člen) Ing. Jaromír Hrad, Ph.D. (člen) Ing. Aleš Křupka, Ph.D. (člen) Ing. Ondřej Krajsa, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2015-06-11
Průběh obhajoby
Byla tato práce zaměřená ke konkrétnímu typu automobilu?
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/39959
Zdrojový dokument
BORKOVEC, T. Design of Generalized Powertrain Model [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2015.
Kolekce
  • 2015 [398]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV