Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
The Marketing Strategy of S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
Author
Advisor
Novák, PetrReferee
Holub,, MilošGrade
BAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/40147Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/40147
http://hdl.handle.net/11012/40147
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie podniku S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. působící na trhu s výplněmi stavebních otvorů. Práce na základě znalostí získaných v teoretické části a informací zjištěných v analytické části navrhuje strategické i jednotlivé taktické marketingové aktivity přispívající k posílení pozice společnosti na trhu. The subject of master thesis is to design marketing strategy of S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r. o. operating in the market with panels for building openings. Thesis works on the knowledge gained in the theoretical part and the information found in the analytical part and proposes strategic and individual tactical marketing activities which contribute to strengthening the company's position in the market.
Keywords
Marketing, marketingová strategie, online marketing, event marketing, PEST analýza, General Electric matice, Porterů model konkurenčních sil, SWOT analýza., Marketing, marketing strategy, online marketing, PEST analysis, General Electric matrix, Porter five forces model, SWOT analysis.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Libor Trnavský (místopředseda) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)Date of defence
2015-06-12Process of defence
Otázky od vedoucího práce: Kdo si myslíte, že bude mít zájem o zasílání emailů? Kdo bude typickou skupinou zákazníků? Odpovězeno Otázky od oponenta práce: Jakým způsobem navrhujete Váš návrh financovat? Odpovězeno Ostatní otázky: Ing. Trnavský: Kdo by měl rozhodovat o přijatých opatřeních? Odpovězeno Ing. Schüller: Jakým způsobem jste analyzoval portfolio zákazníků? Odpovězeno prof. Jurová: Vysvětlete personální politiku ve firmě. OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/40147Source
SUCHÝ, M. Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.Collections
- 2015 [406]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...