Show simple item record

The Marketing Strategy of S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.

dc.contributor.advisorNovák, Petrcs
dc.contributor.authorSuchý, Marekcs
dc.date.accessioned2018-10-22T00:52:31Z
dc.date.available2018-10-22T00:52:31Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationSUCHÝ, M. Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.cs
dc.identifier.other85830cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/40147
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie podniku S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. působící na trhu s výplněmi stavebních otvorů. Práce na základě znalostí získaných v teoretické části a informací zjištěných v analytické části navrhuje strategické i jednotlivé taktické marketingové aktivity přispívající k posílení pozice společnosti na trhu.cs
dc.description.abstractThe subject of master thesis is to design marketing strategy of S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r. o. operating in the market with panels for building openings. Thesis works on the knowledge gained in the theoretical part and the information found in the analytical part and proposes strategic and individual tactical marketing activities which contribute to strengthening the company's position in the market.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectGeneral Electric maticecs
dc.subjectPorterů model konkurenčních silcs
dc.subjectSWOT analýza.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectonline marketingen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectGeneral Electric matrixen
dc.subjectPorter five forces modelen
dc.subjectSWOT analysis.en
dc.titleMarketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.cs
dc.title.alternativeThe Marketing Strategy of S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-12cs
dcterms.modified2015-06-17-08:35:42cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid85830en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 09:31:10en
sync.item.modts2019.05.18 08:57:56en
dc.contributor.refereeHolub,, Milošcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record