Show simple item record

Low-cost Marketing Promotion for the Company

dc.contributor.advisorChlebovský, Vítcs
dc.contributor.authorPelán, Tomášcs
dc.date.accessioned2015-07-10T22:44:14Z
dc.date.available2015-07-10T22:44:14Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationPELÁN, T. Návrh nízkonákladové marketingové propagace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.cs
dc.identifier.other84761cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/40676
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou a návrhem nízkonákladové marketingové komunikace a metodami pro zvyšování loajality zákazníků společnosti Survio, s. r. o. na trhu ve Španělsku. První část práce vymezuje termíny v oblasti marketingu online služeb. Druhá část se skládá ze základního představení společnosti aanalýz klíčových oblastí a okolí společnosti. Třetí část práce na tyto analýzy navazuje a na základě nich definuje návrhy pro zlepšení současné situace.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focussed on low-cost marketing communication and methods for increasing customer loyalty of Survio company in the Spanish market. The first part of the thesis defines the basic terminology of online marketing. The second part introduces the company and analyses company’s key areas. The following third part suggests several ideas to improve the economic situation of the company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectservicesen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleNávrh nízkonákladové marketingové propagace podnikucs
dc.title.alternativeLow-cost Marketing Promotion for the Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-22cs
dcterms.extent1.04 MBcs
dcterms.mediumapplication/pdfen
dcterms.modified2015-06-29-08:49:05cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid84761en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 20:09:21en
sync.item.modts2020.03.30 19:30:50en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeCoufalík, Ondřejcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)cs
but.defenceIng. Hornungová: Proč jste zvolil jako trh, na který se chcete zaměřit, Španělsko? - odpovězeno Ing. Hornungová: Myslíte si, že bude mít tento návrh přínos? - odpovězeno prof. Rejnuš: Když realizujete tyto návrhy v podniku ve Španělsku, je možné tyto návrhy uplatnit i jinde? - odpovězeno doc. Brychta: Co označuje termín "landing pages"? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record