• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Ústav soudního inženýrství
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Ústav soudního inženýrství
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí

Influence of Advertising on Real Estate Buying Decisions

Thumbnail
View/Open
review_76889.html (8.688Kb)
final-thesis.pdf (2.093Mb)
Author
Vrlová, Iva
Advisor
Barňák, Tomáš
Referee
Lukáč, Michal
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Práce se zabývá vývojem reklamy a marketingových kanálů, které používají realitní agentury na českém realitním trhu. V detailní fázi se jedná o definování jednotlivých druhů reklam a aktérů, kteří vystupují na realitním trhu jak mezi prodejci a nákupčími, tak i mezi zprostředkovateli. Pokud chce realitní agentura aplikovat nebo zvýšit prodejnost pomocí určité reklamy, je úkolem této práce zjistit, na jaké cílové skupiny se má použít určitý druh reklamy.
 
The work deals with the development of advertising and marketing channels used by real estate agency on the Czech real estate market. Detailed phase defines the different types of advertisings and actors entering in the real estate market, as between sellers and buyers than among the intermediaries as well. If the real estate agency want to apply or increase sales through certain advertising, is the task of this work determine which target groups to use for specific kind of advertising.
 
Keywords
Reklama, realitní agentura, realitní makléř, klient., Advertising, real estate agency, real estate broker, client.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Realitní inženýrství
Composition of Committee
prof. Ing. Albert Bradáč, DrSc. (předseda) doc. Ing. Bohumil Puchýř, CSc. (místopředseda) Ing. Milan Šmahel, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Klika, Ph.D. (člen) Ing. Andrea Pavlíková (člen)
Date of defence
2015-06-25
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/40955
Source
VRLOVÁ, I. Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2015.
Collections
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV