Návrh marketingové strategie firmy

No Thumbnail Available
Date
Authors
Weiterová, Klára
ORCID
Advisor
Novák, Petr
Referee
Buzek, Jaroslav
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce analyzuje problémy související s návrhem na rozšíření firmy v oblasti stavební mechanizace. Obsahuje návrh a opatření, při jejichž realizaci by společnost měla dosáhnout posílení konkurenceschopnosti na jihomoravském trhu v dané oblasti podnikání.
The bachelor's thesis presents the analysis of problems arising in connection with the expansion proposition of a company operating in the field of constructional mechanization. A proposition and measures are contained in the paper. These precautions shall enable the company to strenghten its competitiveness in the region of southern moravian the respective area of business.
Description
Citation
WEITEROVÁ, K. Návrh marketingové strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. František Bednář (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) Mgr. Jiří Pospíšil (člen) JUDr. Hana Vejvodová (člen) Ing. Vladimír Šefl (člen)
Date of acceptance
2009-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO