Návrh konkurenční strategie firmy
Proposal of Competitive Strategy of a Company
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Němcová, IvanaGrade
EAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/4119Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/4119
http://hdl.handle.net/11012/4119
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy. The aim of this work is propose competitive strategy of Stytotrade company. It is divided into three segments: theoretic part, analytical part and project part. The theoretical part present the company and literary sources that deal with strategies of competitive advantage, Porter generic strategies, theory knowledge of competition, marketing research and strategy for market leader. Analytical part is focused on the identification of competition, macro environment, current corporate strategy, marketing mix and marketing research. Project part - data from the marketing research are processed to SWOT analysis that is fundation for the propose of competitive strategy.
Keywords
konkurenční strategie, generické strategie, marketing, marketingový výzkum, tržní vůdce, makroprostředí, SWOT analýza, SLEPT analýza, firemní strategie, odběratel, marketingový mix, competitive strategy, generic strategy, marketing, marketing research, the market leader, macro environment, SWOT analysis, SLEPT analysis, corporate strategy, customer, marketing mixLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
Ing. Vladimír Hibš, Ph.D., MBA (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen)Date of defence
2009-06-04Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/4119Source
OVČAČÍK, M. Návrh konkurenční strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [459]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, LucieTato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. ... -
Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy
Adamec, JaroslavPráce se zabývá teoretickými východisky pro seznámení se s produktem, firmou, konkurencí a strategiemi. Srovnává hmotné a nehmotné produkty a zkoumá vlastnosti informačního zboží. Zabývá se zákonitostmi strategického řízení ... -
Marketingová strategie vybraného podniku
Škrlant, JanTato diplomové práce je zaměřena na vypracování návrhu marketingové strategie a doporučení pro společnost TPF group s.r.o., která provozuje slevový portál zaměřený na cestování Slevoking.cz. První část obsahuje vysvětlení ...