Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik
Proposal of Marketing Plan for the Selected Business
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Oplatek, LubomírGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním předmětem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro vybraný podnik. V první části je popsána metodika práce. Druhá část popisuje teorii marketingu na základě odborné literatury. V třetí části je charakterizován daný podnik. Čtvrtá část zahrnuje analýza současného stavu marketingové prostředí a pátá část se zabývá návrhem marketingového plánu pro daný podnik dle provedených analýz. V závěru práce je zpracováno celkové zhodnocení návrhu. The main subject of this bachelor thesis is creating of marketing plan for the selected business. The first part describes methodology of work. The second part describes the theory of marketing based on reference literature. The third part characterize the company. The fourth part covers analysis of the current state of marketing enviroment and the fifth part deals with proposal of marketing plan for the selected business based on previous analyzes. The overal evalution of the proposal is elabored in conlusion of the thesis.
Keywords
Marketing, marketingový plán, marketingové prostředí, PEST analýza, marketingový mix, SWOT analýza, Marketing, marketing plan, marketing environment, PEST analysis, marketing mix, SWOT analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (místopředseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Lenka Zemánková, Ph.D. (člen)Date of defence
2015-06-22Process of defence
OTÁZKY VEDOUCÍHO: odpovězeno. OTÁZKY OPONENTA: odpovězeno. Doc. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D.: Jedná se již o existující podnik? Postrádám zahajovací rozvahu. Na jaké období jsou kalkulovány ceny nájmu? Vysvětlete blíže provedené kalkulace. Odpovězeno. Ing. Lenka Zemánková, Ph.D.: Předpokládáte speciální kurzy sebeobrany pro ženy? Odpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/41284Source
URBÁNEK, P. Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.Collections
- 2015 [497]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...