Marketingový mix společnosti "Venclovský s.r.o."

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Venclovský s.r.o.“ je rozbor jednotlivých složek marketingového mixu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část, teoretická, se zabývá základními pojmy marketingu, nástroji a definicemi. Následující druhá, analytická část, je zaměřena na představení společnosti, analýzu současného stavu a její vyhodnocení. Závěrečná třetí část vychází z vyhodnocení současného stavu a navrhuje zlepšení složek marketingového mixu.
The main aim of the thesis „marketing mix“ is analysis of the individual components of marketing mix. Thesis is split to three main parts. First part is theoretically oriented, focused on presentation of the company, second part is analysis of current state of company and their evaluation. The last part is about evaluation of current state of company and brings the solutions for components of marketing mix.
Description
Citation
VENCLOVSKÝ, J. Marketingový mix společnosti "Venclovský s.r.o." [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-18
Defence
otázky oponenta - odpovězeno otázky vedoucího - odpovězeno doc. Ing. Milan Dvořák, Csc.:"je cena půjčení automobilu uvedená v práci úměrná?" - odpovězeno Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.: "Co to znamená samofinancování stránek společnosti?" - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO