Marketingové aktivity sportovní organizace
Marketing Activities of the Sports Organizations
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Jenišová, BlankaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové aktivity spolku Sportuj s námi. Teoretická část bude věnována teoretickým východiskům marketingu především marketingového mixu služeb. Praktická část obsahuje rozbor marketingových aktivit vybrané společnosti a návrh na zefektivnění propagace jejich služeb a celkového marketingového mixu. Součástí práce je také dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjištění postojů běžců, běžkyň a veřejnosti k činnostem spolku Sportuj s námi a zjištění míry povědomí o spolku Sportuj s námi. Výsledky práce jsou návrhy a doporučení pro spolek Sportuj s námi, které byly vytvořeny pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření. This bachelor thesis deals with the marketing activities of „Sportuj s námi“. The theoretic part deals with the theoretic solution of the marketing, especially of the services of marketing mix. The practical part incorporates an analysis of the marketing activities of selected company and a proposition for increasing the efficiency of promotion of their services and of the total marketing mix. A part of the thesis is also a questionnaire. Its purpose is to find out public and runners attitudes to activities of sports organizations and determine level of awareness of the sport organization Sportuj s námi. The results of the thesis itself are recommendations for Sportuj s námi, which were created using SWOT analysis and questionnaire.
Keywords
Marketing, marketingové aktivity, produkt, SWOT analýza, cena, distribuce, propagace., Marketing, marketing activities, product, SWOT analysis, price, distribution, promotion.Language
čeština (Czech)Study brunch
Management v tělesné kultuřeComposition of Committee
doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2015-06-19Process of defence
Otázky oponenta – odpovězeno Ing. Hornungová: Jak jste volila uvedené učinkující? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/41452Source
TRČKOVÁ, K. Marketingové aktivity sportovní organizace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.Collections
- 2015 [502]