• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové aktivity sportovní organizace

Marketing Activities of the Sports Organizations

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (4.100Mb)
review_85643.html (5.945Kb)
Author
Trčková, Kateřina
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Jenišová, Blanka
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové aktivity spolku Sportuj s námi. Teoretická část bude věnována teoretickým východiskům marketingu především marketingového mixu služeb. Praktická část obsahuje rozbor marketingových aktivit vybrané společnosti a návrh na zefektivnění propagace jejich služeb a celkového marketingového mixu. Součástí práce je také dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjištění postojů běžců, běžkyň a veřejnosti k činnostem spolku Sportuj s námi a zjištění míry povědomí o spolku Sportuj s námi. Výsledky práce jsou návrhy a doporučení pro spolek Sportuj s námi, které byly vytvořeny pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření.
 
This bachelor thesis deals with the marketing activities of „Sportuj s námi“. The theoretic part deals with the theoretic solution of the marketing, especially of the services of marketing mix. The practical part incorporates an analysis of the marketing activities of selected company and a proposition for increasing the efficiency of promotion of their services and of the total marketing mix. A part of the thesis is also a questionnaire. Its purpose is to find out public and runners attitudes to activities of sports organizations and determine level of awareness of the sport organization Sportuj s námi. The results of the thesis itself are recommendations for Sportuj s námi, which were created using SWOT analysis and questionnaire.
 
Keywords
Marketing, marketingové aktivity, produkt, SWOT analýza, cena, distribuce, propagace., Marketing, marketing activities, product, SWOT analysis, price, distribution, promotion.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management v tělesné kultuře
Composition of Committee
doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2015-06-19
Process of defence
Otázky oponenta – odpovězeno Ing. Hornungová: Jak jste volila uvedené učinkující? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/41452
Source
TRČKOVÁ, K. Marketingové aktivity sportovní organizace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Collections
  • 2015 [502]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV