Show simple item record

Company Marketing Mix

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorDadák, Jancs
dc.date.accessioned2019-05-17T11:31:54Z
dc.date.available2019-05-17T11:31:54Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationDADÁK, J. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.cs
dc.identifier.other86095cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/41715
dc.description.abstractV této bakalářské práci se její autor zaměřuje na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Karel Nikl, s.r.o. V první části práce se autor věnuje teoretickým poznatkům marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V závěrečné třetí části se autor snaží navrhnout změny, které povedou k optimalizaci marketingového mixu společnosti.cs
dc.description.abstractThe bachelor´s thesis focuses on problems of optimalization of marketing mix in company Karel Nikl, ltd. In the first part, the author deals with the theoretical knowledge of marketing. The second part is devoted to the analysis of the current state of company. In the final third part, the author tries to suggest changes that will lead to the optimization of marketing mix.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectSLEPTcs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectSLEPTen
dc.subjectSWOTen
dc.titleMarketingový mix podnikucs
dc.title.alternativeCompany Marketing Mixen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-18cs
dcterms.modified2015-06-25-08:40:43cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid86095en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 07:04:24en
sync.item.modts2020.04.01 01:40:22en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeDědoch, Lukášcs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Ladislav Daněk, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)cs
but.defenceOtázky oponenta: odpovězeno. Doc. Daněk: Na jaký segment zákazníků máte zaměřen prodej? - odpovězeno Dr. Kaňovská: Sledujete např. rekordy v oblasti, na kterou se zaměřuje analyzovaná firma? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record