Stavebně technologická etapa provedení podlah v objektu gymnázia
Construction Technology implementation stage of floors in the gymnasium building

Author
Advisor
Diaz, YvettaReferee
Novotný, MichalGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Daná bakalářská práce se zabývá stavebně technologickou etapou provádění podlah v objektu Rakouského gymnázia, které se nachází v Praze. Hlavní částí dané práce je technologický předpis pro nášlapné vrstvy a nosnou podlahovou vrstvu anhydritu. Dále je v bakalářské práci řešena situace širších vztahů, zásady organizace výstavby, návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plán, bezpečnost a ochrana zdraví při práci a položkový rozpočet s časovým harmonogramem. This bachelor thesis deals with construction - technologic phase of floors implementation in the building of the Austrian gymnasium, which is located in Prague. The main part of this thesis is technological regulation for wear layers and floor carrier layer of anhydrite. Furthermore, the thesis addresses the situation of wider relations, principles of construction organization, proposal of construction assembly, control and testing plan, safety and health protection during the work, and the budget of items with timeline.
Keywords
Objekt gymnázia, technologický předpis, zařízení staveniště, nášlapné vrstvy, anhydritový potěr, betonová mazanina, separační vrstva, izolační vrstva, keramická dlažba, linoleum, nátěr, dřevěná podlaha., The object of the grammar school, technological prescription, the site facilities, wear layer, anhydrite screed, concrete screed, the separation layer, the insulating layer, ceramic tiles, linoleum, coating, wooden floor.Language
čeština (Czech)Study brunch
Pozemní stavbyComposition of Committee
Date of defence
2015-06-18Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/42236Source
HÁNOVÁ, K. Stavebně technologická etapa provedení podlah v objektu gymnázia [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2015.Collections
- 2015 [637]