Vstup stavebního podniku na nový trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
The bachelor’s thesis is focused on the proposal of the marketing strategy of the company Realstav Čachtice s.r.o., which concentrates on the realization of interior and exterior coating, thermal insulation systems, the surface finish of facades and screeding. The aim of the thesis is the proposal of the marketing strategy for the company’s entrance on the construction market in the Czech Republic based on the theoretical knowledge and the analysis of the current status.
Description
Citation
ŠUSTER, R. Vstup stavebního podniku na nový trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management stavebnictví
Comittee
Date of acceptance
2015-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO