Vstup stavebního podniku na nový trh
Entry construction company on a new market

Author
Advisor
Dohnal, RadekReferee
Buchalová, JanaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky. The bachelor’s thesis is focused on the proposal of the marketing strategy of the company Realstav Čachtice s.r.o., which concentrates on the realization of interior and exterior coating, thermal insulation systems, the surface finish of facades and screeding. The aim of the thesis is the proposal of the marketing strategy for the company’s entrance on the construction market in the Czech Republic based on the theoretical knowledge and the analysis of the current status.
Keywords
Marketing, marketingová strategie, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingová analýza, podnik, stavební podnik, stavební trh, Marketing, marketing strategy, marketing mix, marketing communication, marketing analysis, company, construction company, construction marketLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Management stavebnictvíComposition of Committee
Date of defence
2015-06-17Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/42564Source
ŠUSTER, R. Vstup stavebního podniku na nový trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2015.Collections
- 2015 [637]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...