• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vstup stavebního podniku na nový trh

Entry construction company on a new market

Thumbnail
View/Open
review_88032.html (1.413Kb)
final-thesis.pdf (1.616Mb)
appendix-1.zip (1.499Mb)
Posudek-Vedouci prace-27859.pdf (94.85Kb)
Posudek-Oponent prace-27860.pdf (549.2Kb)
Author
Šuster, Richard
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Buchalová, Jana
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
 
The bachelor’s thesis is focused on the proposal of the marketing strategy of the company Realstav Čachtice s.r.o., which concentrates on the realization of interior and exterior coating, thermal insulation systems, the surface finish of facades and screeding. The aim of the thesis is the proposal of the marketing strategy for the company’s entrance on the construction market in the Czech Republic based on the theoretical knowledge and the analysis of the current status.
 
Keywords
Marketing, marketingová strategie, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingová analýza, podnik, stavební podnik, stavební trh, Marketing, marketing strategy, marketing mix, marketing communication, marketing analysis, company, construction company, construction market
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
Date of defence
2015-06-17
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/42564
Source
ŠUSTER, R. Vstup stavebního podniku na nový trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2015.
Collections
  • 2015 [637]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová strategie start-up projektu 

    Urubek, Vladislav
    Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV