• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
Search 
  •   Repository Home
  • Sborníky z konferencí
  • Ústav soudního inženýrství
  • Konference ExFoS
  • Search
  •   Repository Home
  • Sborníky z konferencí
  • Ústav soudního inženýrství
  • Konference ExFoS
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Zpomalení působící na posádku vozidla při čelním nárazu 

Coufal, Tomáš; Vémola, Aleš (Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, 2012-01)
Článek je zpracován v návaznosti na článek Mechanika čelního nárazu z konference ExFoS (Expert Forensic Science) 2010 a zabývá zpomalením působícím na posádku uvnitř vozidla při čelním nárazu. Vysvětlen je princip získání ...
Thumbnail

Prezentace výsledků z čelní nárazové zkoušky s malým překrytím 

Coufal, Tomáš; Semela, Marek (Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, 2015-01)
This article presents an executed frontal small overlap crash test of two vehicles moving at a speed of approximately 43 km/h with the emphasis on the resulting crash parameters for application in traffic accident analyses. ...
Thumbnail

Porovnání výpočtu EES dle lineární a reálné deformační charakteristiky 

Coufal, Tomáš (Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, 2013-01)
Článek poukazuje na odlišnosti mezi výpočtem EES dle lineární a dle reálné deformační charakteristiky. Reálná deformační charakteristika je získána vyhodnocením a zpracováním dat z čelní nárazové zkoušky. Porovnán je výpočet ...
Thumbnail

Tuhostní charakteristika přední části vozidla 

Coufal, Tomáš (Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, 2014-01)
So far, in the field of forensic engineering was used to describe the stiffness of the front part of the vehicle only central stiffness characteristic that can be used with sufficient accuracy for frontal crash with a full ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Coufal, Tomáš (4)
Semela, Marek (1)Vémola, Aleš (1)Subjectvehicle (3)EES (2)vozidlo (2)automobil (1)Crash test (1)deceleration (1)deformace (1)deformation (1)deformation energy (1)deformační energie (1)... View MoreDate Issued2015 (1)2014 (1)2013 (1)2012 (1)

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV