Search
Now showing items 1-4 of 4
Zpomalení působící na posádku vozidla při čelním nárazu
(Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, 2012-01)
Článek je zpracován v návaznosti na článek Mechanika čelního nárazu z konference ExFoS (Expert Forensic Science) 2010 a zabývá zpomalením působícím na posádku uvnitř vozidla při čelním nárazu. Vysvětlen je princip získání ...
Prezentace výsledků z čelní nárazové zkoušky s malým překrytím
(Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, 2015-01)
This article presents an executed frontal small overlap crash test of two vehicles moving at a speed of approximately 43 km/h with the emphasis on the resulting crash parameters for application in traffic accident analyses. ...
Porovnání výpočtu EES dle lineární a reálné deformační charakteristiky
(Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, 2013-01)
Článek poukazuje na odlišnosti mezi výpočtem EES dle lineární a dle reálné deformační charakteristiky. Reálná deformační charakteristika je získána vyhodnocením a zpracováním dat z čelní nárazové zkoušky. Porovnán je výpočet ...
Tuhostní charakteristika přední části vozidla
(Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, 2014-01)
So far, in the field of forensic engineering was used to describe the stiffness of the front part of the vehicle only central stiffness characteristic that can be used with sufficient accuracy for frontal crash with a full ...