Návrh marketingové komunikace pro ubytovnu Služeb Blansko, s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové komunikace Služeb Blansko, s.r.o. a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu. Na základě zpětných vazeb od zákazníků a diskuze s vedením firmy, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Služeb Blansko, s.r.o.
This diploma thesis focuses on analyzing limitations of marketing communication of Služby Blansko, Ltd. It tries to establish how these shortcomings could be eliminated and in achieving these goal different tools like marketing mix analysis is used. Based on the feedbacks from the customers and discussion with the management of the company, some measures on how to properly react to each individual customer demand and increase attendance and popularity of Služby Blansko, Ltd. were suggested.
Description
Citation
ZEZULA, R. Návrh marketingové komunikace pro ubytovnu Služeb Blansko, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2009-06-08
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO