Návrh komunikační strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem této diplomové práce nazvané “Návrh komunikační strategie“ je analýza vysokoškolských studentů a médií vhodných pro cílení. První část je zaměřena na popis nejnovějších poznatků a trendů v dané problematice. Druhá část se zabývá analýzou současného stavu mediálního trhu, analýza produktu, pro který je komunikační strategie určena a analýza studentů jako cílové skupiny. Hlavní částí práce je pak návrh alternativních komunikačních kanálů, které tvoří návrh komunikační strategie. Dále se zabývám případovými studiemi realizovaných kampaní mířených na studenty.
Presented diploma paper named “Proposal of Communication Strategy“deals with an analysis of university students and suitable media for targeting. The first part is focused on description of the latest knowledge and trends in this field. In the second part the current media market analysis, analysis of product for which is communication strategy designated for and analysis of university students as target group. The main part of this study represents a suggestion of alternative communication channels which are part of communication strategy. A case study concerning executed campaigns targeted to students follows.
Description
Citation
STANĚK, B. Návrh komunikační strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (předseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Václav Meluzín (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen)
Date of acceptance
2009-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO