Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu
Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn

Autor
Vedoucí práce
Zich, RobertOponent
Skulec, RastislavKlasifikace
AAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předložená diplomová práce „Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu” je založená na identifikaci kritických faktorů ovlyvňujících volbu konkrétní mezinárodní formy vstupu. Teoretická čásť je zaměřená na otázku globalizace a internacionalizace, její strategie a forem vstupu. Analytická čásť zahrnuje analýzu interního podnikatelského prostředí firmy Heirich Huhn, přehled odvětví, analýzu externího mexického prostředí, které sú následně shrnuty v analýze SWOT. Poslední čásť nabízí návrhy a doporučení založená na konsolidaci předložených analýz. Posed master´s thesis “Proposal of development of internationalization strategy to Mexican market of the company Heinrich Huhn” focuses on identification of critical factors influencing the selection of particular international entry mode. Part of literature review is aimed to the issue of globalization and internationalization, its possible strategies and modes of entry. Analytical part encompasses Heinrich Huhn`s internal business environment analysis, industry overview analysis, external Mexican market analysis further summarized in SWOT analysis at the end. The last part delivers proposals and recommendations based on consolidation of posed analyses.
Klíčová slova
Globalizace, internacionalizace, formy vstupu, kritické faktory, interní analýza, externí analýza, Globalization, internationalization, mode of entry, critical factor, internal analysis, external analysisJazyk
angličtina (English)Studijní obor
European Business and FinanceSložení komise
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2015-09-17Průběh obhajoby
oponent's questions - answered supervisor's question - answered doc. Konečná: Where would you put the cultural factor? - answered doc. Konečná: What is the best way to negotiate the deal between German company and Mexico market? - answeredVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/43116Zdrojový dokument
ANDRLOVÁ, Z. Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.Kolekce
- 2015 [406]