• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2015
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu

Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (2.529Mb)
review_86967.html (7.355Kb)
Autor
Andrlová, Zuzana
Vedoucí práce
Zich, Robert
Oponent
Skulec, Rastislav
Klasifikace
A
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předložená diplomová práce „Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu” je založená na identifikaci kritických faktorů ovlyvňujících volbu konkrétní mezinárodní formy vstupu. Teoretická čásť je zaměřená na otázku globalizace a internacionalizace, její strategie a forem vstupu. Analytická čásť zahrnuje analýzu interního podnikatelského prostředí firmy Heirich Huhn, přehled odvětví, analýzu externího mexického prostředí, které sú následně shrnuty v analýze SWOT. Poslední čásť nabízí návrhy a doporučení založená na konsolidaci předložených analýz.
 
Posed master´s thesis “Proposal of development of internationalization strategy to Mexican market of the company Heinrich Huhn” focuses on identification of critical factors influencing the selection of particular international entry mode. Part of literature review is aimed to the issue of globalization and internationalization, its possible strategies and modes of entry. Analytical part encompasses Heinrich Huhn`s internal business environment analysis, industry overview analysis, external Mexican market analysis further summarized in SWOT analysis at the end. The last part delivers proposals and recommendations based on consolidation of posed analyses.
 
Klíčová slova
Globalizace, internacionalizace, formy vstupu, kritické faktory, interní analýza, externí analýza, Globalization, internationalization, mode of entry, critical factor, internal analysis, external analysis
Jazyk
angličtina (English)
Studijní obor
European Business and Finance
Složení komise
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2015-09-17
Průběh obhajoby
oponent's questions - answered supervisor's question - answered doc. Konečná: Where would you put the cultural factor? - answered doc. Konečná: What is the best way to negotiate the deal between German company and Mexico market? - answered
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/43116
Zdrojový dokument
ANDRLOVÁ, Z. Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kolekce
  • 2015 [406]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV