Informační strategie malého rodinného podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vypracováním informační strategie malého rodinného Faltysova knihkupectví na základě analýzy interním podnikových procesů a charakteristik firmy samotné, stejně tak jako s ohledem na vliv okolního prostředí. Navržená informační strategie by se měla stát důležitým podkladem plánování a rozhodování pro vedení firmy.
This diploma thesis is focused on the information strategy of the small family business The Faltys´ bookstore. There are discussed internal and external conditions that have a relevant influence on a proposal of the information strategy and elaborated proposal of the information strategy that will serve as an important base for management decisions and plans.
Description
Citation
MORÁVEK, P. Informační strategie malého rodinného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Jaroslav Geršl (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2009-06-04
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO