Informační strategie malého rodinného podniku
The Small Family Business Information Strategy
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vypracováním informační strategie malého rodinného Faltysova knihkupectví na základě analýzy interním podnikových procesů a charakteristik firmy samotné, stejně tak jako s ohledem na vliv okolního prostředí. Navržená informační strategie by se měla stát důležitým podkladem plánování a rozhodování pro vedení firmy. This diploma thesis is focused on the information strategy of the small family business The Faltys´ bookstore. There are discussed internal and external conditions that have a relevant influence on a proposal of the information strategy and elaborated proposal of the information strategy that will serve as an important base for management decisions and plans.
Keywords
Malý rodinný podnik, informační strategie, informační systém, informační technologie, podnikové procesy, Small family business, Information strategy, Information system, Information technology, enterprise processesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
Ing. Jaroslav Geršl (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Date of defence
2009-06-04Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/4800Source
MORÁVEK, P. Informační strategie malého rodinného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [457]