Návrh databáze pro podporu marketingových procesů

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce pojednává o problémech marketingových procesů jednotlivce a firmy, které souvisí s využitím IT v těchto procesech. Obsahuje návrh databáze reklamních smluv a jejich plnění, která bude sloužit k odstranění těchto problémů. Tím by tato práce měla přispět k zefektivnění marketingových procesů ve firmě.
This bachelor thesis deals with problems of marketing systems of individual person and the company which are connected with using IT in these systems. It contains a suggestion for a database with advertising contracts and their fulfillment which should lead to elimination of these problems. This is how the bachelor thesis should contribute to effectiveness of marketing processes in companies.
Description
Citation
VANÍK, J. Návrh databáze pro podporu marketingových procesů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Sedlák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO