Internetový obchod

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Práce se zabývá problematikou internetového obchodu. Obsahuje analýzu a návrh řešení vlastního internetového obchodu. Cílem bylo přiblížit marketingový plán pro vstup na trh, zhodnotit dosažené výsledky a navrhnout postup do dalších let. Lze se v ní seznámit se základními poznatky kolem internetového obchodování, analýzou internetového obchodu ve srovnání s kamenným obchodem. Těmto obecným teoretickým a faktickým poznatkům je věnována zhruba polovina práce. Ve druhé polovině se věnuji vlastní realizaci internetového obchodu, jeho zavedení na trh a propagaci.
The work deals with internet commerce. It includes analysis and design their own e-shop. The aim was to bring the marketing plan for market entry, assess the achievements and propose a procedure to other years. It can be familiar with basic knowledge about internet marketing, internet business analysis in comparison with the stone business. These general theoretical and practical knowledge is given to about half the work. In the second half is giving its own Internet business, the introduction of the marketing and promotion.
Description
Citation
ŽÁK, D. Internetový obchod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Jan Hejátko, CSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2009-06-05
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO