Návrh marketingové strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií specifické společnosti. Práce obsahuje analýzu současné marketingové strategie. Na základě této analýzy jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyššímu prodeji produktů, k vyššímu podílu na trhu a k vyšším ziskům firmy.
This thesis is focused on marketing strategy of a specific company. Thesis includes analysis of current marketing strategy. On the basis of the analysis are made suggestions and recommendations, which will lead to higher sales, higher market share and higher profit of analyzed company.
Description
Citation
DRÁPAL, J. Návrh marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen)
Date of acceptance
2011-02-01
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO