Komunikační strategie podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu komunikační strategie pro Hotel U Divadla ve Znojmě. První část práce popisuje teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje. V další je zpracován marketingový mix podniku, analýzy marketingového prostředí a také marketingový průzkum. V závěrečné části jsou na základě výsledků analytické části sestaveny návrhy na zvýšení povědomí o existenci podniku mezi potenciálními zákazníky.
The diploma thesis focuses on creating suggestion of communication strategy for the Hotel U Divadla in Znojmo. The first part describes theoretical knowledges which are related to this topic. In the next part is made marketing mix of company, analysis of marketing environment and marketing research too. In the last part are on the base of results of the analytical part create suggestions to increase awereness of existence a company by potential customers.
Description
Citation
KUBÍČEK, J. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-02-02
Defence
Otázky vedoucího práce: Na jak dlouho dobu vystačí PPC a jak se nastavuje? - odpovězeno Doc. Putnová: Jakým způsobem přesvědčíte klienty vybrat si pro pobyt Znojmo? - odpovězeno s vážnými nedostatky Dr. Juřica: Jak by jste změřil dosažení dílčích cílů práce? - zodpovězeno s výhradami
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO