Marketingová strategie start-up projektu
Marketing Strategy for Start-up Project
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Maštera, FrantišekGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě analýz a marketingových výzkumů je navržena marketingová strategie projektu. Práce vyhodnocuje efektivitu navrhované strategie, její finanční náročnost a kritické faktory úspěchu. The diploma thesis is concerned with the marketing strategy proposal for start-up project. The thesis summarizes the theoretical knowledge about marketing strategy on the Internet. The practical part analyze the Project including the internal and external Environment. Marketing strategy is proposed according to analysis and marketing researches. At the end are suggested method of evaluating the effectiveness of the proposed strategy, financial demands and critical factors of success.
Keywords
Marketingová strategie, start-up projekt, internetový marketing, inbound marketing, obsahový marketing, partnerský marketing, gamifikace podnikání., Marketing strategy, start-up project, on-line marketing, inbound marketing, content marketing, affiliate marketing, business gamification.Language
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2016-02-03Process of defence
Otázky vedoucího: Zodpovězeny. Otázky oponenta: Zodpovězeny. Prof. Ing. Marie Jurová, CSc.: Definujte rozdíl mezi vašimi návrhy a klasickým pojetím obchodu. Zodpovězeno. Doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D.: Na základě čeho jste určil hodinové mzdové náklady, ze kterých jste vycházel (str. 90 a násl.)? Zodpovězeno. Ing. Roman Ptáček, Ph.D.: Jsou hodinové sazby mzdových nákladů uváděny jako hrubá, nebo superhrubá mzda? Zodpovězeno. Ing. Petr Bačík, Ph.D.: Jakou konkurenci má zkoumaná společnost? Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52020Source
URUBEK, V. Marketingová strategie start-up projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Collections
- 2016 [439]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...