• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2016
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie start-up projektu

Marketing Strategy for Start-up Project

Thumbnail
View/Open
review_91500.html (7.408Kb)
final-thesis.pdf (2.428Mb)
Author
Urubek, Vladislav
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Maštera, František
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě analýz a marketingových výzkumů je navržena marketingová strategie projektu. Práce vyhodnocuje efektivitu navrhované strategie, její finanční náročnost a kritické faktory úspěchu.
 
The diploma thesis is concerned with the marketing strategy proposal for start-up project. The thesis summarizes the theoretical knowledge about marketing strategy on the Internet. The practical part analyze the Project including the internal and external Environment. Marketing strategy is proposed according to analysis and marketing researches. At the end are suggested method of evaluating the effectiveness of the proposed strategy, financial demands and critical factors of success.
 
Keywords
Marketingová strategie, start-up projekt, internetový marketing, inbound marketing, obsahový marketing, partnerský marketing, gamifikace podnikání., Marketing strategy, start-up project, on-line marketing, inbound marketing, content marketing, affiliate marketing, business gamification.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2016-02-03
Process of defence
Otázky vedoucího: Zodpovězeny. Otázky oponenta: Zodpovězeny. Prof. Ing. Marie Jurová, CSc.: Definujte rozdíl mezi vašimi návrhy a klasickým pojetím obchodu. Zodpovězeno. Doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D.: Na základě čeho jste určil hodinové mzdové náklady, ze kterých jste vycházel (str. 90 a násl.)? Zodpovězeno. Ing. Roman Ptáček, Ph.D.: Jsou hodinové sazby mzdových nákladů uváděny jako hrubá, nebo superhrubá mzda? Zodpovězeno. Ing. Petr Bačík, Ph.D.: Jakou konkurenci má zkoumaná společnost? Zodpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52020
Source
URUBEK, V. Marketingová strategie start-up projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Collections
  • 2016 [439]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV